Costumer relationship management

Der bliver hele tiden udviklet nye systemer, som kan hjælpe os på arbejdspladsen. Men hvad gjorde man egentlig dengang, man kun havde papir og blyant? Jo, når en kunde trådte ind i en butik så havde butiksassistenten altid en notes blog og et blyant lige ved hånden. Dette var for, at kunne skrive informationer ned omkring den kunde der kom ind i butikken efter hjælp, det var alt for civiltilstand eller til fritidsinteresse. Alt dette for at skabe en relation til kunden, det gjorde det lettere at få en åbningsreplik næste gang kunden trådte ind i butikken. På den måde, opbyggede butikken og kunden er en nær kunderelation, der gjorde at kunden blev en loyal og trofast kunde. I dag er dog lidt mere avanceret en som så.

I dag har vi systemer til dette. Men dette påvirker ikke vigtigheden af den kunderelationen. Hvis man opbygger en nær kunderelation, så sikre man dermed også at udvikle og bibeholde sine kunder. Hvis ikke, risikere man kunden smutter over til konkurrenten.

http://skyviewcrm.dk/crm/ har udviklet et system, der gør det let og overskueligt for dig som medarbejder for en virksomhed, at have styr på alle kunderelationerne, både i en lille såvel som stor virksomhed. Du kan her, samle alt fra mails til tilbud som netop vedrører specifik kunde. Systemet hjælper dig med at få et præcist indblik i hvem og hvad dine kunde er, og hvilke individuelle behov denne kunde har. Med dette på plads, er du klar til at give kunden den bedst mulige service. Systemet er ikke kun udviklet for at du kan tilfredsstille din kunde, men samtidig også for at gøre din arbejdsdag mere strukturelt og så man ikke mister overblikket i sine mange papirer.

Leave a Reply